loading...
تالار گفتگو های تاراتچ
تبليغات

رضا مختار بازدید : 20 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

شبا وقتی سوار تاکسی میشم به این فکر میکنم که مثلا رمز عابر بانمکو چی بگم به راننده یا اگه پیچید تو فرعی چجوری در ماشینو باز کنم بپرم بیرون !
.
.
امروز یه سر رفتم محله قدیممون ، همه خونه ها و مغازه ها و آدما رو یه دل سیر نگاه کردم ولی هیچ حس خاصی بهم دست نداد …
آخه ما هنوزم تو همون محله زندگی میکنیم …
.
.
هرجا خشکسالی اومد بگین من ماشینمو ببرم اونجا بشورم ؛ ۱۰۰% بارون میاد …
.
.
پسر عموم میگه : ساعت ۱۲ظهر از خواب بلند شدم رفتم سرکوچه یه کارت شارژ هزاری خریدم ؛ موقع برگشتن ته کوچه دو نفر با موتور جلومو گرفتن دیدن نه گوشی موبایل دارم نه پول و نه کیف پول …
اعصابشون خورد شد کارت شارژمو پاره کردن یکی خوابوندن زیر گوشم و رفتن …
.
.
یکی اومد با احساسات من بازی کرد ، دو هیچ بردمش !
.
.
از جمله خباثت های من این بوده که گوشیه دوستمو بگیرم اسم دوست دختراشو با هم عوض کنم !
اصن یه حالی میده که قابل توصیف نیست …
.
.
ولی خدایی بیایم ظاهربین نباشیم !!! بعضیا ممکنه در ظاهر بیشعور به نظر بیان اما وقتی باهاشون میگردیم و بیشتر میشناسیمشون می بینیم که باطنن هم بیشعورن …
.
.
یه سوال علمی ذهن منو سرویس کرده که عایا مورچه ها خسته نمیشن اینقدر سلام علیک میکنن ؟

برچسب ها مطالب خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن كیفیت مطالب یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از كدام بخش تصاوير و مطالب بيشتر خوشتان امد
    تبليغات

    افزایش بازدید و محبوبیت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 826
  • بازدید سال : 1,647
  • بازدید کلی : 32,893
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    =
  • افراد آنلاین :
  • ورودی گوگل :
  • تعداد کل مطالب :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید کل :
  • کد افزایش بازدید