loading...
تالار گفتگو های تاراتچ
تبليغات

رضا مختار بازدید : 21 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
ميدونم مجنونت شدم ...

ميدونم عاشقت شدم ...

ميدونم ديگه تحمل كردنم برات شده مثه كابوس شبونه ...

ميدونم نبودنت ... نديدنت برام ...

                                                     

ولي ...


         به خدا ...

                     به خدايي كه ميپرستي ...

                                                        نميتونم ...

نميتونم از عشقت بگذرم ...

نميتونم بهت نگم عزيز من ... حتي تو خواب ...

وقتي ميگم نميتونم بيام پيشت ...

نميشه باهات حرف بزنم ...

خودم ميسوزم به خداااااااااااااااااااااا

خودم ميميرم به خداااااااااااااااااا

به اون خدايي كه ميپرستي قسم ...

                                                  ديوونه شدم ...

شب و روزم يكي شده ...

                 وقتي صداتو ميشنوم ...

         با اينكه مهربون حرف نميزني ...

                             برام مثه يه روياي قشنگه ...

وقتي صداي خنده هات ...

            ميشه همدم تنهاييام ...

                         به خدا خوشبخت ترين عاشق دنيام ...

پر پرواز من ...

              همه هستي من ...

                                      روياي دست نيافتنيه من ...

بگذار در آغوشت بگيرم ...

                                   تا ...

                                         آهسته ...

                                                    در گرميه آغوشت ...

                                            به خواب ابدي فرو روم ...

 


برچسب ها خواب ابدي ... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن كیفیت مطالب یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از كدام بخش تصاوير و مطالب بيشتر خوشتان امد
    تبليغات

    افزایش بازدید و محبوبیت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 1,649
  • بازدید کلی : 32,895
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    =
  • افراد آنلاین :
  • ورودی گوگل :
  • تعداد کل مطالب :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید کل :
  • کد افزایش بازدید